zaterdag 16 juni 2012

Baby Giraffe

Hallo!
Eigenlijk heb ik nog twee poppen liggen die eerder af waren en nog op een goede foto moeten, maar vandaag laat ik toch eerst de telefoon foto's van mijn giraffe zien. Gewoon omdat ik er best een beetje trots op ben. Het patroontje komt uit het boek ' wee wonderfulls' en het stofjes is van de tilda's collectie gekocht bij pipoos. In eerste instantie was ik gisteravond (laat) in de veronderstelling dat het meest uitstekende stuk de bibs van mn giraffe was, maar mijn moeder vond dat ie dan zo raar zat... dus heb ik hem uiteindelijk na veel nadenken toch maar naar de andere kant verplaatst. Daarom van beide situaties een foto. De " echte" foto's volgen later!

Ps de foto's staan verkeerd om, dus die met de staart aan de kant waar zn neus naar wijst is VOOR ik hem verplaatste



Geen opmerkingen:

Een reactie posten