vrijdag 28 september 2012

Deken

Hallo allemaal!

Al een tijdje ben ik bezig met het haken van een deken. Omdat het eerst nog helemaal nergens op leek, wilde ik toen nog geen foto posten, maar nu ik toch al bijna 30 cm in de lengte heb, durf ik dat wel! Het patroon komt van de blog van attic24 en is in het Engels. Het is een heerlijk patroon om te haken, net meditatie! Omdat ik in deze deken wil proberen om mn bollen wol die ik wel opgespaard heb, maar eigenlijk nooit gebruik op te maken, zijn er bredere en smallere banen en zullen later sommige kleuren terugkomen. De foto is genomen terwijl het licht aan staat omdat het al donker is buiten, ik zal binnenkort een foto posten met duidelijkere kleuren!

Hello everyone!
If been crocheting a blanket for a while now. In the beginning I didn't want to post a picture, because it didn't look like anything at all. Now it's about a foot long, I dare showing a picture! I got the pattern from the blog of , it's in english. I think it is a delightful pattern to crochet, almost like meditation. In this blanket, (or maybe it will be more like a throw) I want to put my leftover yarn, because I never really use it for other projects. I will soon post a brighter picture.

omdat de blogger app niet meewerkt bij deze de link naar attic24 : http://attic24.typepad.com/weblog/neat-ripple-pattern.html
because the blogger app doesn't work properly, please use the link above to view attic24


Geen opmerkingen:

Een reactie posten