zaterdag 3 december 2011

Cupcakes

Hallo Allemaal!

Vandaag even iets anders (niet dat ik al veel van het zelfde heb gepost maar toch...): CUPCAKES!
Nou bak ik meestal gewone zoete cupcakes en ben ik dan te lui om ze te versieren. maar vandaag heb ik hartige cupcakes gebakken. Het heet "popeyes choice"  en het recept komt uit het programma Rudolphs bakery op 24 kitchen. Op de site kun je allemaal lekkere recepten vinden die niet eens echt moeilijk hoeven te zijn!
Zoals jullie misschien wel raden bij Popeyes choice cupcakes, bestaat de cupcake vooral uit spinazie. verder zit er honing in en hebben ze een topping van roomboter met geitenkaas met daaroverheen wat pijnboompittjes. Ik heb ze nog niet geproeft, maar ik vond ze er in ieder geval lekker uit zien:

Ik zal volgende keer laten weten of ze ook echt goed smaken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten