donderdag 12 januari 2012

Nieuw jaar nieuwe kansen

Hallo!

Een nieuw jaar, nieuwe kansen! Kans op nieuwe inspiratie, nieuwe ideeën en nieuwe projectjes.

Momenteel ben ik zelf bezig met het breien van een soort cape uit het boekje Vampire Knits, en met het haken van een herfstpopje. Dat laatste is misschien wat vreemd, maar ik was een poosje m'n tekening kwijt, waarop mijn aantekeningen stonden. Nu ik weer weet waar de tekening zich bevindt, is het een kwestie van de tekening ophalen en weer verder gaan. Ik hoop jullie dan ook snel een nieuw projectje te kunnen laten zien. M'n breiwerk begint eindelijk te vorderen, maar het zal nog even duren voor het af is.
Verder ben ik erover aan het nadenken of ik de aantekeningen die ik van mijn heksje heb gemaakt, zal omzetten in een patroontje.

Nog genoeg te doen dus. Dit jaar wil ik ook proberen wat vaker te posten en niet, zoals met m'n kerstcupcakes, alleen maar een foto maken met het idee het te posten...

Ik heb me laten vertellen dat je na 6 januarie niet meer de beste wensen mag uitdelen, dus wens ik iedereen gewoon een inspiratievol en creatief 2012!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten