zaterdag 20 oktober 2012

Breien voor kabouters

Hallo allemaal!

Van mijn opa en oma heb ik voor mijn verjaardag het boek poppen breien met arne en carlos gekregen. Natuurlijk wilde ik gelijk beginnen aan een pop! Nu worden de poppen gebreid vanaf de voetjes, met vijf pennen en het begint met 8 steken... Dit zijn dus twee steken per naald om mee te beginnen. Ik kan jullie vertellen, dat is tobben, maar mijn oma heeft daar natuurlijk een geweldige oplossing voor: beginnen op cocktailprikkers! Super handig, omdat zo de pennen niet gaan draaien door de zwaartekracht...

Hi everybody!

My grandparents gave me a book to knit dolls. I wanted to try that out, but it was harder than I thought! They are knitted from the feet to the head, and they start with 8 stitches. Because they are knitted with 5 needles, there are only two stitches per needle. It just wouldn't work for me, but my grams had a very good idea! She told me to use toothpicks, and I must say, it really works!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten