zaterdag 6 oktober 2012

Cadeautjes

Hallo allemaal!
Aanstaande woensdag ben ik jarig. Omdat woensdag niet zo'n geschikte dag is om een feest te geven, heb ik gisteren al een beetje feest gevierd met vrienden. Omdat ik een bescheiden vriendengroep heb, qua grootte, en een vrij grote slaapkamer, hebben we het feest daar gevierd. Mijn moeder had toen ik op school was balonnen opgehangen. Het feestje was heel gezellig en ik ben enorm verwend! Zo heb ik het boekje amigurumi &more gekregen, een diy christmas ornament naaipakketje, verschillende leuke lapjes stof, houten kralen, een rieten hoedje en het boekje ' de poppen van tantehilde '. Allemaal creatieve cadeautjes dus! Vandaag ga ik gelijk met het poppenboek aan de slag, dus zullen er vast snel nieuwe berichtjes komen!

Hi everyone, Next Wednesday it'll be my birthday, but because Wednesday isn't a very good day to have a party, I just trew a party yesterday. I don't have a very big group of friends, so I decided to have the party in my pretty big bedroom. My mum even hung up some balloons! In the pictures you can see the presents I've gotten. A see your own Christmas ornament packet, fabric, a amigurumi book, a book to see dolls, even a small hat! I am definitely going to make a doll from the new book soon! So it won't be long before the next post I guess.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten